Söndag

Igår efter jobbet åkte vi hem till Lasse och Åsa för att träffa Kims bror Johan med familj. Roligt för tjejerna att få leka lite med Ebba också. (Kusinerna träffas så sällan men de ser ju varandra på foton osv så visst känner de igen varandra) 
Vi pratade lite om att åka upp till dem i Sundsvall i mellandagarna eller nyår. Skulle vara kul! Perfekt med barn i samma ålder, och att garanterat få leka i snön! 

Idag har vi tagit det lugnt. Fixat o donat, jag har tvättat all klädsel från soffan. Nu har vi en vit soffa igen 👍🏼
Sen har vi veckohandlat och köpt nya allvädersstövlar till Junia. 

Idag startade även Junias simskola så hon och Åsa åkte iväg till sydpoolen och var borta nån timme. 
Det var en stolt tjej som kom hem sen ❤️ hon hade mycket att berätta. 

Resten av kvällen var lugn, märkte på Junia hur trött hon var efter dagens bad. 
Hade dock svårt att komma till ro. 

Nu har jag haft mitt Victorian doftljus tänt några kvällar och jag säger bara det - I Love IT ,(doften håller verkligen i sig) och ska nog köpa på mig några till. Ett till ena badrummet och sovrummet! 
De är ju så snygga också om man jämför med alla andra genomskinliga "burkar" med en etikett. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0