Onsdag

Godkväll i stugorna. 
Kim jobbar kväll/natt i sthlm. Min mor hämtade barnen från dagis vid tre och de var mätta, duschade och pyjamasklara när jag hämtade upp dem efter jobbet. 

När vi kom hem tittade vi på ett avsnitt Pippi, jag åt gårdagens middag och sedan var det bara att borsta tänderna, läsa saga och så somnade de på fem min. 
De delar ju som sagt rum och det funkar väldigt bra. Junia vaknar ifs nästan varje natt (fortfarande) och tassar upp till oss och kryper ner. Inget man märker av direkt. 
Alicia blir allt duktigare och har nu sovit många nätter i sitt rum utan att vakna och vill komma till vår säng. 
Som jag skrivit tidigare har vi alltid nattat barnen i deras sängar men nekar dem aldrig när de vaknar på natten om de vill sova med oss. 

Imorgon efter jobbet ska jag, Sofi, Albin och Jannette gå bowla och äta middag. Lite för att lära känna varandra "utanför jobbet" fast även för att vi behöver hitta på något skoj tillsammans och inte bara jobb. Det är ju ganska viktigt när vi är ett sånt litet och nytt team. 
Ska iaf bli jättetrevligt! 

På fredag är jag och barnen lediga ❤️
Se där, även jag som är sämst på att prioritera tiden med mina barn kan få till det ibland 🙌🏼 



Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker du verkar vara duktig på att prioritera barnen med tanke på hur mycket ni faktisk har igång👍🏻

2015-10-22 @ 08:03:30
Postat av: Anonym

Med tanke på hur mycket pengar ni verkar ha borde du ha råd att vara hemma mer med barnen... Iaf åka tidigare från jobbet.

2015-10-22 @ 08:27:50
Postat av: H

Fick du va anonym när du registrerade dig på a-kassan också? 😘

2015-10-22 @ 18:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0