Lördag

Swish så var även denna helg över. 
I lördags så jobbade jag och vi hade fullt upp hela dagen. Så himla kul att allt flöt på bra och att både Albin och Jennette levererar när det behövs! 
Vi hade i princip kö i kassan hela dagen och vi slog budget med råge 👏🏼👍🏼
Malin och Henrik kom till butiken och de lyckades (efter någon timmes dividerande)välja ut ett gäng armaturer till deras hem. Tror allt kommer bli jättesnygg. Stora takkronorna de ska ha över matsalsbordet är en nyhet och det ska verkligen bli spännande att se den irl på plats. 


Efter jobbet åkte jag till hm och handlade kläder åt Kim (han har ju ingen tid att handla själv) 
Men han är lite som mig, vi hatar att prova saker i butik och jag vill att det ska gå så fort som möjligt så jag brukar bara roffa åt mig det jag tycker är snyggt och provar i lugn och ro hemma. 

När jag kom hem från jobbet bjöd Kim på middag här hemma med Sarah, Jelena och Tobbe. Spelade kort och snackade skit. Soft lördag! 

Just det mina föräldrar kom hem från Grekland. Skönt att ha dem hemma igen! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas jag oxå leverar 😉

Svar: Jo men det räknar jag alltid iskallt med 😜
emelie

2015-10-11 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0