Helgen

Det var väldigt länge sedan vi hade en slappar helg ska jag säga er. 
Så den här helgen satt som en smäck. 
I fredags kom Cecilia över och vi kollade på idol. Käkade tacos och bara va. 

I lördags jobbade jag och sedan efter middagen somnade jag i soffan (innan barnen 🙈) 
Idag blev det lång sovmorgon och sedan storstädning. Bäddade rent i alla sängar och sedan åt vi lunch innan vi begav oss till Hägersten för att äta bullar hos mormor Eva. 
Nina och Tilde kom också, så det var en mysig eftermiddag vi fick tillsammans. 

Kvällens middag blev Cesarsallad (minus kyckling eftersom jag inte äter det) 
Nu blir det soffläge, imorgon startar en ny vecka och har redan massa inplanerat. 
På jobbet ska vi göra plats för julen som kommer nästa vecka.... Hjälp! 😅



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0