Måndag

Okej, viktigaste veckan är här (igen?!) vaaaaart försvinner tiden?
Adventsveckan är kommen och på söndag är det 1a advent. 
På den här veckan drar vi in mest pengar på hela året och det är sååå roligt. Stressigt o julmusik är standard, ja vi ska bara sälja sälja sälja nu. På söndag ska helst all jul vara slut ;) får väl se hur det går! 

Inte för att veckan började bra med vab för Kims del men men sånt är livet. 

Jag sov väldigt dåligt natten till idag, Kim jobbade natt och kom hem 04.00 och jag låg bara och tänkte och tänkte på min bästa vän som har det mycket svårt just nu ❤️ 
Var en zombie på jobbet, men tror inte det märktes allt för mycket. 
Jag känner fortfarande mig konstig. Jag vet inte varför men jag känner mig helt tom. Som att något/någon saknas. Sorg kanske, inte vet jag. Det känns skumt. 

Julen är snart här. Jag längtar efter att få vara med familj o vänner. 

Haha systrarna Åberg 💤






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0