Helgen

Helgen var đŸ‘đŸŒ i lördags blev det favvo-tapas (som det brukar bli med Sarah och Daniel :) 
Junia och Sarah hade bakat en jĂ€ttegod kladdkaka till efterrĂ€tt ocksĂ„. Satt som en smĂ€ck! 

I söndags tog vi sovmorgon och sedan gjorde vi oss klara. 
Åkte till Tom Tit dĂ€r barnen fotograferades. Alicia Ă€r vĂ€ldigt avvaktande nĂ€r det kommer till nya mĂ€nniskor sĂ„ jag trodde det skulle bli jĂ€ttesvĂ„rt för henne att stĂ„ ensam med Junia framför fotografen, men efter 5 min gick det verkligen bra! Fick till fina bilder som blir perfekt att ge bort till familjen i julklapp. 

Efter det Ă„kte vi till farfar Lasse och Åsa pĂ„ farsdag fika. 
Sedan tog de med sig Junia till sydpoolen för att gĂ„ pĂ„ simskolan. 

Jag, Kim och Alicia Ă„kte hem, Alicia sov, jag stĂ€dade undan och Kim krattade undan alla löv pĂ„ uppfarten. 

NĂ€r Junia kom hem Ă„kte vi hem till mina förĂ€ldrar pĂ„ middag och sĂ„ blev det kladdkaka igen till efterrĂ€tt ;) 
Vi pratade om julafton och dividerade lite fram och tillbaka vad man ska hitta pĂ„ nu nĂ€r det Ă€r lĂ„ngledigt för en gĂ„ngsskull! Julafton ligger sĂ„ bra iĂ„r. 
Vi fĂ„r helt enkelt se hur det blir 

Nu Ă€r det dags för att jobba! 
Hörs dĂ„! 

Underbar bukett som fick lite uppiff med en liten batterislinga i led. 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0