Helg

Saker och ting händer. Både bra och dåliga. Jag känner inte samma trygghet längre i och med allt som har hänt. 
Det finns så många frågor. 

I tisdags kväll så tog Alicia fram en stol och klättrade upp och brände sig på plattan på spisen. 
Det var en kämpig kväll och natt och hon har varit hemma från dagis resten av veckan. 
Jag är väldigt väldigt försiktig och rädd när det kommer till brännskador. I och med att jag blev allvarligt brännskadad när jag var 12 år. 
Jag hoppas också att vi alla har lärt oss en läxa, Alicia är inte liten längre och hittar gärna på små hyss, hon är starkare och kan fler saker än vad man tror. 
Men kanske har hon lärt sig också att det är varmt vid spisen. 

Hon använder handen och leker på precis som förr, tror inte riktigt att hon lägger märke till sin skada. 

Imorgon väntar iaf jobb för min del och det ser jag fram emot! 

Helgen är förövrigt helt fullbokad. Vi ska hitta på massor av skoj, men egentligen känns bara de mesta fel. Vill inte vara ute och roa mig när jag vet att vissa sitter fast i en mardröm. 
Jag vet, jätteflummigt inlägg...men så får det vara nu. 

Jag önskar jag kunde göra något! 


Kommentarer
Postat av: Jossan

❤️

Svar: 🙏🏼❤️
emelie

2015-11-20 @ 19:33:53
URL: http://josefinanero.blogg.se
Postat av: Lisa

Stackars lilla tjej. Att bränna sig gör ju så ont

2015-11-21 @ 21:30:14
Postat av: Mary Jane Wåhlstedt

Åh, stackars skruttan 😔 Hoppas att hon mår bättre i handen nu! ❤️

Svar: Handen är ok nu, dock har världens förkylning hälsat på igen...suck...
emelie

2015-11-23 @ 19:51:26
URL: http://mscortez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0