Först arg, nu känns det okej

Var uppe och satt och köade inne på hms hemsida imorse för att köpa Balmain. 
Efter ett tag kom jag IN jag blev såå jäkla glad och skrek hej vilt. Här skulle det shoppas, hade valt ut exakt vilka klänningar, skärp och skor jag ville ha! 
Gör dessa köp på 3 min typ och sen går jag till kassan. Då kastas jag ut!!! 
Det här händer inteeeeeeee!!!
Kom aldrig in igen. Blev verkligen ledsen. 
Försökte i timmar att logga in då och då men gick fortfarande inte. 
Såg på Tradera hur allt började säljas där. Till hutlösa priser. Tex skorna som jag var helt kär i som kostar 1499:- på hm är nu uppe i 4000-5000:-. 
Jäkla människor att köpa bara för att sälja vidare och tjäna pengar!!! 

Så för en stund sen så kommer jag in på hm. Jag hade fortfarande mina varor i kundkorgen men får upp ett meddelande att jag "shoppade för länge" och varan är slut. 
Utom en liten sak. 
skorna!!!! 
De låg kvar i min korg och är nu beställda och på väg hem till mig. 




Nu känns det helt ok. En tröst blev det iaf. Fina fina skor! Nu får jag också bära Balmain ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0