29 november

Ögonen går i kors och man märker nu hur trött man är. Känns skönt att veckan är över och den stora "pressen" har lagt sig lite. 
Man bygger upp och hoppas så innerligt på en bra försäljning. Och sen går liksom luften ur en när allt är över, eller över och över. Året är inte över men pressen över advent. 
Jag menar, vi började planera inför julförsäljningen redan i mars!.. (Vilket får mig att tänka på att jag ska börja tänka och välja ut julen 2016 om 4 månader) ehhhh... Åh. Taggad...Not! 

På tal om jul då så kommer vi ha julafton här hemma. Ska bli väldigt kul och mysigt för oss och speciellt för barnen. Har inte fått svar av alla än men tror vi blir ca 15 pers och då krävs det planering à la Emelie.
Sen så rymmer vi, vi lämnar allt för att fira nyår och ladda batterierna i Thailand. 






Kommentarer
Postat av: Nina H

Sååå härligt med paradis-resa!!! Vi kommer nog inte iväg nånstans än på länge skulle jag tro. Sambon gillar inte att resa nu när han jobbar mkt och reser mkt med jobbet. Tyvärr!

Svar: Känns väldigt bra att ha något att se fram emot, gör att man orkar ge allt nu sista månaden.
Ni får kompromissa ;)
emelie

2015-11-30 @ 00:06:26
Postat av: Lisa

Åh dit hade jag också gärna åkt nu

2015-11-30 @ 10:40:51
Postat av: Nina H

Ja precis och därför får han ta att jag inte ger 110% nu utan han får nöja sig med sisådär 90 :-)

2015-12-02 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0