Äntligen fredag

Idag har jag jobbat, hämtade kidsen vid tre och tog en runda på stan och hittade ett och annat. Bla Klänningar som ska med till Palma 👍
Kim kom och hämtade barnen när han slutade jobbet så då fick jag en timme själv. 
Sen så vaxade jag faktiskt mina ben - själv. Eh gick väl sådär. Man kan ju definitivt inte dra lika snabbt som på salong, så sitter man och är fjantig och vågar dra haha... Men nu är det gjort! 😅

Ikväll blev det smått och gott från Mira Mar och mys med hela familjen. Jag är helt slut

Imorgon är jag LEDIG! 
Jag och Junia är bjudna på födelsedagsbrunch hos Mikaela och på kvällen ska jag, Kim, min syster och Nina fira min bror i efterskott på restaurang fina fisken i Trosa. Han fick det i födelsedagspresent av oss. 
Har dock sett att det ska bli riktigt uselt väder, men man kan ju alltid hoppas! 
Ska bli väldigt trevligt och jag har sett fram emot detta i 1 1/2 månad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0