7 maj

Godkväll! 
Nu ligger jag och Junia i sängen och tittar på Madicken. Alicia somnade kl 20. 00. 
Idag så vaknade vi kl 09, åt frukost och sedan promenerade vi till stranden. 
Vi låg på varsin solstol utanför Domus. 
Jättehärligt väder och barnen lekte i skuggan med hink och spade. 
Barnen fick lunch och sedan sov Alicia en halvtimme innan vi begav oss hem. 
Väl hemma fick jag lägga mig i en solstol och började läsa en bok. 
Mamma, pappa och barnen gick till affären och handlade allt till kvällens middag. 
Ungarna fick korv med pasta och vi åt en fisk och skaldjurssoppa med saffransaioli. 
Efter maten gick jag,mamma o barnen till Elies och tog ut pengar och handlade lite saker från Apoteket. 
När vi kom hem spelade vi en runda yatzy. 
Det är helt otroligt att man kan sitta i en tunn klänning ute klockan åtta på kvällen redan 7 maj! Håller tummarna att det är lika fint väder när Kim kommer. 

Natti natti 






Godnatt Wilma, vi saknar dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0