21 maj

Okej. Vaknade med huvudvärk. Kim fick jag inte ens upp förrän 10.30 
Tror han tog en shot för mycket med Kostas. 
Vi kom iaf iväg till stranden - hela familjen. 
Vi åkte till Akti och var helt ensamma på stranden. Alicia sov en stund och Junia lekte för fullt. 
Vid lunch åkte vi till Vathi till våra vänner som har en restaurang där. 
Vi beställde in många små goda rätter, satt som det skulle! 
Ni måste testa tirokafteri, det är en fetaost dipp med typ chili. Det är lite sting i den och passar till allt, lite som tzatziki som också funkar till allt! 

Innan vi åkte hem köpte jag skorna jag suktat efter, eller jag fick dem av mina föräldrar som en tidig födelsedagspresent! 




På kvällen blev det 3 rätters hemma under palmen. 
Ugnsbakad avokado med kräftstjärtar till förrätt. 
Pappa grillade oxfilé och foliepaket med fetaost och skivad tomat. 👍👍👍
Till efterrätt mammas hemlagade parfait med krossad saltlakrits - turkispeppar. 
Fin sista middag! Godaste också 👌

Kl 22 började ESC som vi tittade på. Allt gick som planerat och Måns vidare. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0