20 maj

Onsdagen var en date-day för oss. Jag, Kim o Junia tog bilen själva till piratstranden. Lugnt o skönt. Bara va, Junia lekte med ägarens barn och jag och Kim låg på varsin solstol. 

På kvällen gjorde vi oss klara och drog iväg bara jag och Kim. 
Vi åkte till Massouri och tog en drink och tittade på solnedgången. 
Vidare till Linaria där vi åt på Kims favvo ställe. Pasta carbonara och en flaska fin vin. Enkelt gott satt som en smäck. 
Jag träffade min gamle vän Tasos som också satt på restaurangen. Kul att se honom. 
Sen gick vi vidare till Rock n blues där jag hälsade på ägaren å några vänner. 
Kim och Kostas hamnade i en djup diskussion haha så jag och Olybitis gick till Domus och spelade dart, och han krossade mig totalt. 
Jag tror att vi kom hem 01.30 , det var verkligen en superbra kväll! 

Tyvärr har jag inga bilder, men Kim har så jag ska lägga upp dem senare. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0