17 maj

Idag var det inte lätt att komma upp för natten var HEMSK! Junis vaknade flera gånger och Alicia skrek rakt ut mellan 02-03 tror jag... Jag minns knappt, bara att jag var tvungen att gå ut och räkna till 10 en stund för varken välling, napp, tröst eller liknande hjälpte. 

Men men vi kom iväg till stranden vid 10,30 , vi åkte till piratstranden och Junia gjorde sin pirattatuering dagen till ära :) 
Hade en fantastik dag och barnen var snälla. 
Jag, junis och Kim paddlade kanot. Det var kul! 

När vi kom hem från stranden somnade vi alla 4! Sov säkert 2 h och det behövde vi. 

På kvällen åkte vi till stan och käkade pizza. Barnen fick åka "karuseller", en fin och varm kväll! 



Hej här går den undan! :) 

Imorgon ska vi upp tidigt och åka båt till en annan ö. 
Sola och bada heeeela dagen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0