13 maj

Idag har vi varit här en hel vecka. WHAT ?!
Hur kommer det sig? Jag förstår inte hur! Vi kom ju nyss med lilla propellerflyget på berget. 
Men men, vi längtar och saknar Kim som kommer om två dagar! 

Idag har solen stekt på som bara den! Vi har legat vid poolen i kantouni. 
Käkade lunch i form av pita souvlaki. 

Nu har jag läst ut 50 nyanser av mörker. Känns ju lite tomt utan Christian och Ana nu... Nu ska jag för första gången på myyyyycket länge ägna mig åt lite korsord om dagarna... Hehe.. 

Ikväll hade vi pizzakväll på en restaurang i Elies. Vi bjöd med oss våra grekiska vänner och deras tre döttrar, Petronella, Stefani och Emelie. De lekte bra hela kvällen i lekparken, Alicia höll också igång. 
På hemvägen stannade vi på ett bageri och köpte 1 kg småglassar. 
Det är perfekt size på dem och de är så goda! 
Hoppas ni får en härlig Kristi himmelfärd imorgon! 

Godnatt! 





Kommentarer
Postat av: Mary Jane

Ni ser ut att ha det fantastiskt skönt! Ni får sola för oss med. Här regnar det vartannat, blä!
Matilda frågade imorse om vi kan åka och hämta Junia idag för hon har inte lekt med henne på länge.. Krama flickorna från oss och hälsa dina päron 😘

Svar: Junia pratar om er varje dag ska ni veta! Fast denna gång är oliver ingen lillebror :)
De hälsar tillbaka, ses snart!!!
emelie

2015-05-14 @ 15:50:46
URL: http://mscortez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0