Svårt!

Att det ska vara så himla svårt att komma in i rätt tid då! 
Igår kväll var det omöjligt att sova. Barnen somnade vid midnatt. Jag och Kim somnade vid 04. 
Sista natten i lägenheten...usch va sorgligt! 
Låg och tänkte på allt vi har varit med om där. Alla lyckliga stunder, alla människor vi har haft så kul med på middagar och fester! 
Förberedelserna inför Alicias ankomst, och Wilmas sista tid med oss i den lägenheten. 
Duschen kommer jag alltid att minnas för det var där jag stod och höll ut mellan mina värkar som jag inte trodde var riktiga värkar. 
Dags att gå vidare! 

Klockan ringde 09 imorse och då fick jag dra med mig Junia till dansen. 
Överlycklig tjej som äntligen får dansa igen! 
Sedan åker barnen till sin farmor och vi ska flytta klart. 
Imorgonbitti kommer flyttstäd och gör iordning allt... 



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Välkomna hem och lycka till med flytten! Vi ses gärna när ni har tid! Kram <3

Svar: Tack!
Det är jobbigt just nu och lämna allt om jag ska vara ärlig.
Skulle vara kul att ses!
Messar dig ❤
emelie

2015-03-07 @ 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0