Helgen är över

Hej! Så var helgen över. 
Jag jobbade fredag och lördag. 
I fredags var Kim ledig med barnen och när jag kom hem hade vi pizzakväll. Kim stod för tillverkningen 👍
En annan liten grej som hände i fredags var: ALICIA tog sina allra första steg. Helt otroligt att jag varit hemma hela veckan med henne så bestämmer hon sig för att gå precis den dagen jag jobbade! Jäkla unge ;) Kim skickade en filmsnutt till mig och herregud vad jag blev förvånad. Hon har inte tagit ett enda litet steg och så helt plötsligt gick hon 3-4 meter! 

Båda barnen somnade tidigt, inte varje kväll man får lägga sig ostört på soffan. 

I lördags så träffade vi MJ, Sam och barnen. Gick till badparken och sedan hämtmat från mamma rosa och Mira Mar. 
Hade en riktigt soft kväll, barnen är så fina med varandra. Alicia var på topp, dock sov hennes kompis Spencer hela kvällen ;) 
Vi hade massa gott, kollade på en film. 

Imorse vaknade hela familjen kl 11 (egentligen 10 då eftersom vi ställde om klockan) men Gud va skönt med en sovmorgon! 
Det blev en brunch. Sedan satt jag och beställde konstsmides jul. 
När jag var klar åkte vi till Heron och mötte familjen Whålstedt. Barnen (och även männen) fick leka av sig på Leklandet och sedan blev det middag. 
Kändes som dagen rann iväg pga av en förlorad timme. 

Ikväll har barnen badat, vi har kollat på Wallander och nu äntligen sängdags! 
Imorgon jobb men sedan är jag faktiskt mammaledig resten av veckan! 

Vi hörs! 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi kanske kan ses något i veckan om ni inte har alla dagar bokade redan? Jag slutar tidigt i morgon och på onsdag och har även hela fredagen oplanerad 😊 Kram

2015-03-30 @ 06:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0