En mammaledig dag

Igår var det första gången jag verkligen njöt och bara va. 
Började med en pw på 1,2 mil med Mary och sedan körde vi utegymet. 
När jag o Alicia kom hem blev det lunch och lite plock och trix. 
Sarah (som praktiskt nog jobbar på TomTits) hämtade Junia på dagis vid 14 tiden och sen kom de hit och vi åt mellis och spelade spel. 

När farfar och Åsa kommit hem från jobben åkte jag och Sarah till Heron för att äta middag och kolla på fifty shades. 
Jag blev besviken. Eller jag gillar ju inte sådana filmer överhuvudtaget. Jag skruvar på mig och tycker att det är pinsamt. Sen blev det liksom lite skämtsamt hela tiden vilket jag inte alls upplevde i boken. 
Men såklart kommer jag kolla på uppföljarna också. 

Lite annat som händer? 
Idag har jag suttit vid datan och försökt fixa med scheman och sådant. Den 20e april är det inskolning för Alicia och därefter har jag tänkt jobba halvdagar 10-14 mån-tor så jag kan hämta barnen senast kl15. Det är ett evigt pusslande detta för det ska funka och vara bra för alla. Både vi familjen och anställda. 

Ska ta och väcka Alicia strax så ska vi knata bort till dagis och hämta Junia. 
Sen tar barnen helg. 

Jag däremot jobbar denna helg men på lördagkväll smäller det! Mot Friends Arena och Mellofinal! Är sjukt taggad!!! 
Hoppas vi har bra platser :) 
Det blir middag och bubbel hemma hos Sarah o Daniel innan start. 
På söndag ska vi på två husvisningar. De flesta vet nog vilket ett av husen är... Drömhuset nr 2 är nämligen ute för försäljning. Priset däremot är inte en dröm. Men vi får se helt enkelt! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0