Sommar sommar sommaaaaar

Första kvällen vi äter middag ute ute (alltså inget tält eller infravärme) = sommar! 

Idag så vaknade hela familjen 09.50. Sådan välbehövlig sovmorgon för jag har sovit taskit den senaste tiden. 
Barnen badade innan de fick ta på sig sina sommarklänningar. 
Sedan kom Tuva och Mikaela hit för lek, lunch och lite prommis runt den stora ön ;) barnen fick plaska av sig o vattenbrynet. 
Hade verkligen en mysig dag! 


Här vi tjejen med det långa prinsesshåret :) 






Lånade några bilder från Mikaela 

När tjejerna åkt hem och Kim kom hem från sin golfrunda så åt vi middag och drack rosé i solen 😎gah vad jag har längtat efter det! 
Sedan lite spontant kom Mary, Sam och barnen över, vi spelade kort och hade en trevlig avslutning på denna helg! 
Tack alla fina vänner för idag! 


Imorgon ska jag och Kim träffa en jurist kl 09, vi ska bestämma och typ göra ett testamente om vad som gäller med våra pengar, företag och andra tillgångar. 
Sånt är väldigt viktigt och jag är såååå förbannad på mig själv (oss) att vi inte gjort detta tidigare! 
Det är ju en hel del man måste klara upp och bestämma när man har barn och vad som gäller eftersom vi inte är gifta. Speciellt när vi har två företag med i bilden också. 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0