Sommar och sol

För första gången denna sommar har jag upplevt värme i Sverige. Kul att den kom just idag när det var sommarfest på förskolan. 
Efter år av arbete är nu förskolan grön flagg certifierad. 
Håll Sverige rent ger ut sin flagga när man uppnår deras mål. De har kämpat på bra på fsk och jag är glad att mina barn redan från början får lära sig mycket om miljön. 


Efter sång och applåder till alla fantastiska pedagoger och barn så blev det picknick i Tom Tits parken. Sarah som precis slutade jobba kom och höll oss sällskap och även Sandra kom för att fika och snacka lite. 
Jättehärlig eftermiddag och barnen lekte av sig innan hemgång. 

Nu på kvällskvisten åkte jag och Kim ut till Gnesta för att titta på Kims farmors lantställe. 

Nu är det dags för sängen! Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0