Sista juni

Då säger vi bye bye till juni och blickar mot juli! Åh härliga juli, semestern närmar sig med stormsteg. 
17 arbetsdagar kvar. Vi har inte bokat flystolar till Grekland än, mycket beror på att priserna är sjuka nu. 
Vi väntar lite till och hoppas på att det ska bli bättre väder här hemma så priserna sjunker något.
 
Igår så var vi som sagt och träffade Karin (jurist) och vi fick svar på många frågor och hon skulle knåpa ihop olika förslag om hur vårt testamente ska se ut. Det var ganska mycket att ta in och tänka på... man får verkilgen ta upp och tänka "i värsta fall" senarion och utgå ifrån det. 
Känner att jag har mer koll nu iaf och det kommer bli mycket lugnare i själen när allt är skrivet.
 
Resten av dagen jobbade jag, och det gick faktiskt bra! Mycket folk trots att solen sken =)
När jag kom hem stod maten på bordet och sedan kom Becca över en snabbis. Hon har fått ett nytt grymt jobb, och jag är väldigt glad för hennes skull! Värsta drömjobbet!
 
Jag och Kim avslutade kvällen med Fast & Furious 7, men jag somnade så, så rolig var jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0