PALMA

Åh vilken fantastisk helg vi har haft!
Planet gick 06 i torsdags morse, så vi var på plats på hotellet i Palma stad vid 11 tiden tror jag.
Checkade in, slängde på oss badkläder och gick till poolen. Stålande sol och ca 28 grader.
Vi chillade, åt lunch, tog in en flaska rosé, spelade spel och badade.
Sedan gick vi upp till rummen och tog en nap innan vi tog taxi in till Magaluf där vi åt middag vid stranden ,en och annan drink slank ner också...

Kl 21 gick vi till the Stage där Steve Angello hade sin spelning. Vi hade sååå kul!!! Grym musik, bra stämning..kändes som man var 18 år igen...hahha...
Han spelade till kl 24, och då var vi faktiskt ganska slut eftersom vi varit uppe sedan kl 03!
Taxi hem och somnade direkt!




 
På fredagen så hade jag och Kim vår förlovningdag. Så morgonen började med lite presenter =)
Sedan kom vi nog underfund med - alla fyra, att vi inte var så värst pigga för en dag på stranden så vi hängde vid poolen hela dagen. Fast först frukost, och den var inte dålig den!
Perfekt dag, bara va... spelade, åt, drack, softade på balkongen. Sedan gick vi in till stan där vi bokat bord på La Perla som är Ingrossos relativt nyöppnade restaurang. Åh herregud vad maten var bra, tyckte vi allihop. Vi tog in en rätt som hade fyra smårätter på samma tallrik och drack amarone till. 



 
Igår - lördag, vaknade man och mådde bra i alla fall =) Så vi låg och pressade heeeela dagen. hehe..
kl 17 hade jag och Sarah tid för varsin massage på hotellets fina SPA. jag somnade efter 20 min, vet inte om det var bra eller dåligt ;) men skönt var det!!!
innan utgång spelade vi  partyTP (som jag fått i födelsedagspresent av S+D) det blev middag på torget i gamla stan. Carpaccio, proscittio, pizza, risotto, canneloni, lamm mm... SUPER!
avslutade med en varsin glass medan vi gick hem i natten.

 
Är sååå glad över denna tripp... över förväntan. Älskar Palma <3 TACK FÖR EN SUPER TREVLIG HELG! 
Det har blivit många skratt så tårarna sprutat, jag stod väl för ett av de bästa -  jag gick in i en glasruta precis utanför en fullsatt restaurang. Jag såg verkligen inte den och det blev värsta ljudet när jag gick in i den. hahha, jag gjorde iaf inte illa mig ;) så jag bjöd på den!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha det där med glasrutan låter precis som något jag sskulle kunna göra

2015-06-07 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0