Less

Är lite orolig att tältet blåser bort nu ;) yeeeey, jag är lagom trött på detta! Jag vill äta min middag ute och springa barfota på gräsmattan med kidsen efter jobbet. 
Tom allsången på Skansen var trist. 
(Ja nu är tvn igång) 

Kim och Alicia vaknade dåliga imorse så de fick vara hemma och kurera idag. 

Imorgon kväll ska vi låna Kim's morfars husbil och åka till Kolmårdens camping. Egentligen inte alls vår grej, men jag ser fram emot det! Kan bli kul för barnen också. 
På torsdagen möter vi upp Mary, Sam och barnen för en heldag på Kolmården. 

Ville liva upp köket lite, mina favorit skärmar just nu i puderrosa. Mjukt fint ljus och hög mysfaktor! 

Så har vi även kampanj på utebelysning. 
Det enda positiva med detta SKIT väder är att affärerna går bra 👍

Ciaooo

Ps. Grattis Mikaela ❤ med familj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0