God kväll

Det känns ju förträffligt bra att komma bort och möta värmen på torsdag. 
Det brukar vara fint väder omkring o på min födelsedag. Idag höll man ju på att frysa arslet av sig pga av den iskalla blåsten. 

Ja, så vad pysslar jag med sista kvällen som 27 åring? 
Jo jag kom hem från jobbet kl 19, hämtade Junia hos Oliver och Matilda, (hon var där och lekte efter dagis) sen hem där blev det middag och så har packat olika väskor åt barnen. 
Imorgon ska Junia på utflykt till Mora torp med eld och några jord-barn. 
Hon är taggad! Hon har bestämt att hon ska ha med sig oboy, macka och smoothie. 

Junia och Alicia bor hos farmor Carina och Per tors-fre och på lördag åker Junia direkt hem till Oliver som har sitt 4-års kalas (hon sover över där) och Alicia ska hem till Lasse och Åsa. 
Så väskor har även packats till helgen! 

Nu ligger jag och funderar över vad jag har åstadkommit dessa år. Ganska mycket faktiskt, jag ligger några år före min egentliga livs-planering och det är ju skönt.
Har ju några to do grejer att bocka av men vad vore livet om man gjorde allt på en gång? 
Inom ett år vill jag ha hittat drömhuset eller drömtomten. 
Inom tre år vill jag gifta mig (hallå Kim!)
Inom fem år ska jag stå med egna ben och driva mitt företag med bravur. 



Då så, godnatt 😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0