En perfekt helg

I fredags jobbade jag halvdag så jag hämtade barnen vid tre. 
Vi åkte hem och gjorde oss klara, för vid 18 kom Mary, Sam och barnen över på grillmiddag. 
Barnen lekte och hoppade studsmatta heeeeela kvällen och vi snackade, spelade TP och åt Ben & Jerrys tills vi storknade. 
Jättefin och härlig kväll! 

På lördagen jobbade jag, men kom hem lagom till att bröllopet började på TVn. Såklart att jag inte missar ett kungligt bröllop ;) 
Sen packade vi in oss i bilen, åkte och hämtade Micke i P-hagen och vidare till Trosa där vi mötte upp Carina och Per på en middag på fina fisken. Helt fullsmockat med folk, men alltid lika trevligt och goooood mat. Jag åt 4 hg rökta räkor med aioli, romsås och kryddost, man tackaaaar! 
Junia var skön och ställde sig och dansade flera ggr framför alla där på restaurangen. Tror hon kommer bli en dans/teater tjej när hon blir lite äldre. 
Vi kom hem runt midnatt. Och då var man rätt trött! 

Idag så vaknade ungarna kl 10. Tack och bock för det! 
Jag var tvungen att playa godbitarna från bröllopet. (Asså finns nog ingen töntigare än jag) 
Sedan gjorde vi oss faktiskt kalasklara och åkte till Gubbängen där födelsedagsbarnet, Sarah bjöd på en jädrans god buffè och fika! 
Kul att träffa folk och snacka av sig! 
👍❤ en mycket bra avslutning på denna sommarhelg! 


Och grattis igen Sarah på din dag, jag är förjäkla glad över att ha dig i mitt liv. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0