Veckan

Hej, dagarna går undan. 
Mån, tis och onsdag = jobb. 
I onsdags gick jag ut och åt middag med Mikaela och Linnéa på Mira Mar. Vi hade skitmysigt och pratade om allt möjligt ditt och datt. 
Maten var som vanligt 👍 


Blondinmorsorna 👸

Idag har jag varit ledig så Sarah kom på besök och vi hade en chilldag. Jag städade huset och tvättade medan Sarah badade och lekte med barnen, sen gick vi och gungade och så kom Mary och Oliver hit en stund på eftermiddagen. 
Barnen lekte och vi spelade kort. 
Soft dag! 


När Kim kom hem från jobbet grillade vi korv och sedan åkte jag, Sarah, Mary och Malin till Heron och kollade på magic Mike xxl. 
Jag döööör vad pinsamt (vissa scener) alltså vi fnittrade nog oss igenom hela filmen. Men jag dör också för att Channing är så dödssnygg. Iaf när han dansar! 
Ojoj vilken chick flick fast utan massa romance. 
😍


Kommentarer
Postat av: Henke

Snygga grabbar

Svar: Eller hur 😜
emelie

2015-07-10 @ 01:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0