Tisdag

Jepp jag kom upp kl 07.00, sprang ner till Kantouni. Gick uppför berget, stannade klockan. Gick in i kyrkan, kände lugnet, skrev i boken, gick ut och kollade utsikten. 
Startade klockan, gick ner för berget och sprang hem. På 35,22 min. Tycker jag var 👍
Kan bli svårt att klå i morgon. 
Det är ganska högt när man startar från stranden. 


Efter det så tog jag en dusch och sen väckte jag barnen så blev det frukost. 
Idag åkte vi till piratstranden och badade. Väldigt härligt och Junia fick åka piratbåt med Lasse och Åsa. 
Vi åt lunch och bara gottade oss i solen.

Nu är det vila i 30 min innan det är dags för att göra oss klara. 
Ikväll åker vi till Massouri för inta fördrink och titta på solnedgången. Middag på Hyllan. 

Imorgon går båten till Pserimos kl 09.30. 
Fullspäckat schema var det här!!! 😜😎



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0