Semester!!!

Hallååååå! 3 timmar kvar och sedan semester!!! Jag börjar jobba igen v.35, känns som en evighet tills dess, hoppas det går långsamt... Vi har massor inplanerat de veckorna.
Jag kan inte bara vara hemma och ta dagen som den kommer. Eller jag kan väl men det är inte min grej! Spelar ingen roll om man är i Sverige eller utomlands, jag måste sysselsätta mig jämt. Jobbigt för vissa kanske (hehe Kim) men jag har myror i brallan! 
På söndag kommer Lasse och Åsa ner till oss en vecka. 
Sen när de och pappa åker hem så kommer Sarah och Budda. Vet inte riktigt hur länge de tänker stanna men vi ska iaf göra allt som man kan göra på lilla Kaly. 

Ikväll är det middag hos fam.Lindström och sedan ringer väckarklockan 03.30. 
Puuuuh, skönt att vi får skjuts iaf! 

Fick precis ett mms från Tilde, de verkar inte gå nån nöd på tjejerna :) 

Nä hej på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0