Måndag

Åsa och Lasses plan var försenat sisådär 8 h så vi hade en oplanerad förmiddag 😳
Jag la mig i en solstol och läste lite emellan lek, glassätning, katter som jagades, vatten hit och dit och ja allt annat skoj en ettåring och treåring hittar på. 
Kl 15 åkte vi iaf till hamnen och hämtade gästerna! 
Väl hemma hade mamma kirrat lunch och sedan hann vi med en timmas bad på kantouni. 

På kvällen blev det trerättersmiddag här hemma och nu är jag så mätt att ögonen går ikors. 

Imorgon ska jag och Åsa försöka gå upp kl 07 och gå upp till kyrkan.💪💪💪
Inte lätt när resten av familjen (kim o barnen) är sjusovare och sällan vaknar innan 9... Eller 10 rättare sagt! 

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0