Helgen kan börja!

Okej, nu börjar man verkligen känna att det är dags för semester. 
Mest pga av att alla runt omkring har det, och imorgon jobbar jag sista dagen med Sofi innan hon går på semester. 



En bild från min favvo lunch-restaurang i Vlyhadia. 

Idag jobbade jag halvdag och åkte och handlade, åkte förbi mina föräldrars lägenhet och checka läget, hämtade post m.m. 
Sen har jag städat och tvättat tills Kim kom hem runt 18.30. 
Middag: rökta räkor med chiliaioli! 

Barnen (som varit med farmor, Per, Malin och Henke idag) kom hem för några timmar sedan. 
Många som vill hinna träffas innan vi åker. Jag är glad över att barnen har möjlighet att umgås med sina nära och kära nu sista veckan när vi jobbar. 

Ikväll blir det film, vi väljer mellan nya Beck, American sniper och Taken 3. 

Imorgon jobb sen på em kommer MJ, Sam och barnen hit på lek och middag. 
Lite sorgligt att vi inte kommer ses på 3-4 veckor (vi har inte bestämt hur länge vi ska vara i Grekland) 
Nu är vi så vana att träffas varje vecka! 



Bästa vännerna 😍





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0