Härlig dag

- för barnen. 
Jag har svettats i butiken till kl 18. Fast det var mer än ok! Vi gjorde en mycket bra kassa! 

Junia har varit med Mary, Sam och barnen hela dagen. De har varit hos Sam's pappa i nykvarn på gården och badat, hoppat studsmatta och sprungit omkring o lekt! 
Alicia har varit på fsk, jag lämnade henne strax efter 09 och då var det bara att ta på henne baddräkten för de hade satt igång vattenspridaren så alla barn tjöt av glädje. Så himla gulliga :) 

När jag slutat jobbet mötte jag upp Kim o Alicia och vi åkte direkt hem till Sam o Mary där de bjöd på grillat och massor av olika tillbehör. 
Sååå god mat och barnen lekte på bra. (Vi också ;) vi spelade badminton. 

Nu längtar jag efter helg! 





Sover med öppen balkongdörr, det är sååå varmt! 
Och visst är himlen som en dröm...

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0