En dag i sthlm

Efter behandlingarna vid 11, gick jag till Drottninggatan, kikade i butiker, köpte kläder till mig själv 😳👏 även lite smink och cremer. 
Vidare till Åhléns och sedan körde jag gallerian, NK (där jag fyndade 4st klänningar till barnen från How To Kiss A Frog för halva priset!) och sen tillbaka till Drottninggatan och när jag var klar och satt mig på en bänk för att vila fötterna var klockan helt plötsligt 15.00 och då dröjde det inte länge förrän Kim hämtade upp mig typ bakom Åhléns. 
Fick en rejäl promenad, kände mig inte hungrig ett dugg (tog en shake till lunch) och drack vatten. 

Vi åkte hem till Malin och Henke i fruängen för att kolla nya lyan. De har verkligen slitit som djur och resultatet är 👍, jag o Kim ska bara hjälpa med el-grejerna. Uttag, dimmrar och såsmåningom lampor. Kommer bli perfect det dära! 

När vi kom hem orkade vi inte laga käk så vi mötte upp Jonn och Sandra för att käka på mira mar. Och ja, jag höll mig inom ramarna vad man får och inte får äta och dricka 😜

Barnen kom hem vid 22 tiden efter en toppen "weekend" i Vimmerby. Ojoj vad de hade gjort grejer. De hade inte ens hunnit med allt där inne. 
Nästa gång ska ja med! Det låter som en upplevelse för alla åldrar :) 
Tack så himla mycket för att barnen fick göra detta med er!!! ❤❤❤



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0