Datenight

Ja, igår efter jobbet fick jag min efterlängtade middag! 😃
Kim grillade lövbiff och sparris och det mina vänner, kändes som en gourmetmiddag. 
Sedan åkte vi till Heron och gick på bio, vi såg jurassic world och den var faktiskt helt ok 👍 över förväntan i alla fall. Man visste väl typ vad som skulle hända men den var ändå spännande. 



Nu är jag på väg till Odenplans skönhetscenter och ska fixa till mig lite så jag är redo för sommaren. 
Vaxa benen, plocka o färga brynen osv. 
Sedan ska jag ta en tur på NK och Åhléns, var jättelängesen jag gick runt där. 

Hej så länge! 



Kommentarer
Postat av: Maria-Therese Tholin

Vi såg filmen igår på bio och håller med dig. Den var spännande och helt okej. Mysigt med en datenight! Det behövs emellan åt :) Kram

Svar: Ja det behövs ibland 😊
emelie

2015-07-19 @ 16:27:41
URL: http://lillafreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0