Snart slut på veckan

Helt plötsligt är man helt slut när helgen kommer. Jobbig vecka här hemma, mina nässelutslag har inte blivit bättre, lite kanske, men har spridit sig till insidan av låren (hemskt när det kliar där!) och magen. 
Vad är det för skit jag har dragit på mig?! Måste ringa Tallhöjden på måndag igen. Ska på SPA med Mary nästa lördag och då kan jag inte se ut såhär! 
Annars då?
Junia har varit hos tandläkaren, 20 fina hela mjölkisar var på plats. 
Tandläkaren frågade om Junia slutat med napp. 
Ja sa Junia, dem fick tomten :) 

Idag:
Dagen på jobbet gick väldigt bra och det var full rulle redan från kl 10. 
Dock blev det snöstorm vid 13 tiden så det gick inte fort att komma hem efter stängning... 

Gud vad skönt det ska bli att krypa ner i soffan nu. Kim ska laga philadelphia och soltorkadtomat fylld fläskfilé (tack för tipset Sarah) 

I måndags började vi med strikt LCHF kost fram till 17 feb. Vi kände att vi både behövde dra ner på saker och ting efter jul och nyår. 
Så nu testar vi många olika nya recept! Kul och gott. 
Den här veckan har vi bl.a. ätit grekiska biffar med mynta, fetaostsallad till. 
Morotsspagetti med köttfärssås, lövbiffgryta med smörstekt sparris. 

Vi hörs sen, imorgon blir vår tjej 3 år!!! OMG! 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Å vad spännande med ny "kost" du kan inte lägga ut lite recept på de ni äter. Roligt med nya maträtter som dessutom är nyttiga 😀

Svar: Hej, ja absolut, ska skriva ner recepten så fort jag har tid! =)
emelie

2015-01-11 @ 20:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0