Hej

De ringde från dagis igår och sa att Junia hade spytt. Grattis två omgångar magsjuka under januari månad. 
Men när vi kom hem tyckte jag att hon var som vanligt, hon hoppade ifs över middagen, men annars var hon pigg. Och idag är hon pigg, ätit frukost och lunch. Och hon har inte spytt sedan igår (på dagis) så jag undrar faktiskt vad de kunde ha varit? Är man magsjuk när man bara spyr en gång? 
Hon är såklart hemma med mig idag men vet inte hur jag ska göra imorgon? Vet att det är många fsk-pedagoger som läser här, vad tycker ni? 
Jag skulle ju verkligen behöva komma iväg och fixa min tand!!!! 
Och Kim är i Uppsala och jobbar och kommer hem imorgon kväll så jag har inte så mycket hjälp från hans sida. 
Jaja, 
En annan grej. Någon som har något recept på lchf choklad/kladdkaka? Som du har testat och funkar för både barn och vuxna? 
Vill ju lyxa till det till vår tjejkväll ikväll när pappa inte är hemma 😊 och så älskar ju Junia att baka! 

Ciao


Kommentarer
Postat av: Mikaela

48 kräkfria timmar är det som gäller oavsett anledning till varför barnet kräktes. Krya på Junis och dig! Kram

Svar: Ok! Tack för svar!
Och tack, vi kryar för fullt ;)
emelie

2015-01-21 @ 19:14:11
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0