God natt

Så var första januari 2015 över. Jag måste krypa till sängs nu, blev inte många timmars bra sömn så måste skrapa ihop fler till imorgon då jobbet kallar igen. 
Inte alls så värst peppad ska jag väl säga då de flesta är lediga. Kim och barnen är lediga. Mysigt för dem. 
Jag ska hämta Junia's tårta också! (Glöm inte det nu!) skulle ju vara ett misslyckande och vakna upp på kalasdagen och upptäcka att tårtan är kvar i etuna. 
På lördag är det kalas och det ska bli väldigt roligt. Tänk att vi har en bestämd 3 åring här hemma! (Snart) 
Hon är otroligt duktig. Ni vet nappen som hon slutade med på julafton. När hon vaknade på juldagen sa hon: jag ska ge bort min tiger till tomten nästa gång. 
Visst blev det lite gnäll på annandags-kvällen om nappen men sen var det som bortblåst. Hon brukar retas lite och ta Alicias napp ibland, men frågar inte efter den när hon ska sova. 

Junia har pratat om sitt kalas länge nu och jag hoppas att det kommer bli en kanon eftermiddag/kväll. 
På söndag ska hon gå på Disney on Ice med farfar och Åsa. Vilken helg hon har framför sig! 
Junia 1 år! 

Junia 2 år ❤

Kommentarer
Postat av: Sofi

Stackars tiger.... ;-/

2015-01-01 @ 22:54:30
Postat av: Lisa

Du har så otroligt söta barn

Svar: Tack så mycket 😍
emelie

2015-01-02 @ 10:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0