En ovanlig fredag

Jag är helt själv. Bara jag är här hemma och det är faktiskt skönt. Faktiskt. Jag trodde jag skulle flippa ur och längta ihjäl mig efter barnen för det är så tyst, men på något konstigt sätt är jag helt harmonisk och lugn. 

Kom hem från jobbet kl 19 och då snörade jag på mig skorna och gick 8 km med MJ och Spence. 
Hemma 20.30 och då gjorde jag en sallad på ruccola, bladspenat, avokado, soltorkadetomater, mozzarella, oliver, parmaskinka, olivolja och havssalt.
Gjorde en likadan sallad till matlåda imorgon 👍
Sen duschade jag, skrubbade och hade i hårinpackning. 
Målade naglarna, tog en omgång bus(brun utan sol:) letade rätt på bikinilådan och testade ut någon gammal sak som kan användas i morgon när vi ska till skogshöjd. 
Så först nu slog jag mig ner i soffan. Men ska strax sova, jobb imorn och jag ska ta vara på den här natten och soooooova! 


Godnatt 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0