Del 4

Oktober: 




Massa lek och stoj... 


Underbarabarn mässan med Matilda och Oliver. 

Festkväll hos Lasse och Åsa 

Åkte till gammelmormor Eva för att baka bröd och chokladbollar. 

Mer lek! 

Åkte till Strängnäs och gick på marknad och åkte karuseller med Malin. 

Började jobba i mitten av oktober. Och började direkt med julen. 

Men fortsatte att gå PWs med MJ. 

Vi var på Tele2 arena och firade Henrik på hans 25års dag! Bowling och middag. 

Jag bjöd med mig mamma och gick och åt middag och såg Orup på Hamburger Börs. 




Avslutade månaden med att gå "Bus eller Godis" till grannarna, med Matilda och Oliver. 

November: 



Vi bjuder ut anställda på gallej och hotellnatt i sthlm. 


Nya bilen kommer :) 

Tjejkväll i Gubbis 

Mycket på jobbet. Sälja sälja sälja ! 

Gurra kommer på middag 






Bakdag hos mormor och morfar

Julen åkte upp

December: 

Är hos min moster på söder och firar min mormor med julbord. 

Är på fina fisken och äter deras fantastiska julbord. Ska definitivt göras varje år, så gott! 

Junia lussar på Tom Tits 


Bowlingkväll på Heron med bästa kompisarna Matilda och Oliver 

Klär granen 




Julafton 

Annandagen middag hos Mikaela, Anders och Tuva. 

Firar jul en andra gång hos Carina och Per 




Gott nytt år! 

2014

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0