Del 3

Juli : 





Sommar! Vi lånade Per & Carinas båt och hade en mysig helg på sjön. 


Lata dagar i nykvarn 

Sommarkväll med bad i sthlm 

Blev bjudna på middag på fina fisken i Trosa. 




Min Wilma gick bort den 18 juli... 


Samma dag vi kidnappade Sarah


Och åkte till Warszawa 



Och bodde i en svit på Hilton 

Där vi hade vip och allt ingick! 


En favorit ;)

Åkte till kalymnos igen, jag, Kim och barnen. 


Å så kom Lasse och Åsa på ett spontanbesök på en vecka! 






Jag gick upp till kyrkan nästan varje morgon och tände ett ljus för Wilmis. 

Augusti: 

Alicia 1/2 år



Andreas, Sherina och Dina kommer till kalymnos och Junia och Dina blir genast vänner! 


Gurra kommer & Cecilia kommer. 


Vi drar till Kos, går på vattenland och dricker drinkar. 

Kim 28 år! 

Dags för en av årets höjdpunkter - Sarah ❤ Daniel 

Kim var bestman 

Vi åker till Järvsö och hälsar på mormor och Hans. 

September: 
Börjar gå PWs 

Alicia 7 mån

Sista grillkvällen för i år hos Lasse och Åsa. Härlig solig septemberkväll. 

Börjar längta efter jobbet... 


Jag och Becca är i Globen och står längst fram och kollar på Pharrell! 

Playdate med Tuva 

Junia börjar på Jam-minikids och älskar det! 

Ellen döps i Tveta kyrka 

Söta ungar 

Cecilia kommer hem från Grekland! 

Och vi avslutar månaden med en redig kräftskiva här hemma med utgång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0