Del 2

April:

Cecilia kom hem från Mexico 



Maria Alicia Tora Åberg döptes i Turinge Kyrka. Malin är hennes gudmor. 


Oliver fyllde 2 och vi gick på kalas


Alicias första pass

Var på Tom Tits

Påskafton

Festfin

Det börjar bli vår...




Härliga dagar i lekparker. 

Valborg och april avslutades med en så himla god middag med vänner hemma hos Sarah och Daniel. 


Maj: 

Alicia hänger med mig till jobbet 


Vi blir förälskade i det här huset


Junia går på lekland med Becca medan... 


Jag packar våra väskor. 

Jag, Sandra och barnen åker till Kalymnos. 

Äntligen får Junia använda sin Pippi-baddräkt 

Lite chill i skuggan 





Underbar kväll på Telendos 

Alicia med mormor 

Pizzakväll! 

Sussar så sött 




Äntligen kom pappa ner, saknat honom i 2 veckor. 

Grillning på G


Hade en dejt-kväll med Kim. Helt underbart! 

I slutet av maj är Junia helt blöjfri. Mammas stora tjej! 

Juni: 

Jag fyller 27 och blir uppvaktad av lilla familjen. Får en weekendresa av Kim. 

Åker två dagar senare... På vår förlovningsdag ❤






Mysig resa tillsammans med Jonn och Sandra. 

Spontankväll sommarkväll hos fam. Lindström. 


Junia har avslutning på dagis 

Daniel och grabbarna åker iväg på svensexa. 


Vi tjejer har tjejkväll :) 

Lilla familjen i LT 

Grillkväll hos farfar och Åsa 


På midsommarafton dansade vi loss i enhörna och sedan var vi hos Sandras föräldrar i viksberg. 

Ellen Blom kom till världen! 


Nya lampor här hemma 

Playdate med Hampus och Anton

Playdate med Tuva 

En lördag på aquaria 

Mina tjejer ❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0