Torsdag

Hehe jag kan bara skratta åt hur natten var igår. 
Alicia sover alltid hela nätter i eget rum och egen säng.  Kl.20-08. 
Igår la jag henne vid 20.00 och jag och Junia gjorde oss klara och la oss i stora sängen tillsammans och myste. 
Hon somnade vid 20.30 och runt där somnade jag också. 
Sen vaknade Alicia vid 23 och ville inte alls sova. Jag orkade inte vara uppe så jag tog upp henne till oss och då vaknade Junia och var sååå grinig. Så där satt vi alla tre och bara var griniga. 
Det är liksom typiskt att det ska krångla med sömnen när man har tider att passa dagen efter! 
Upp vid 07 och då var det inte lätt att få liv i tjejerna. 
Men 08.40 var vi på dagis och 09.00 hos mamma och 09.54 i eskilstuna. 
Glömde lunch också. Hejjjja! 
Käkade två knäckebröd med skinka mellan två säljare. 
Först kom vår nya säljare från Rydéns och sen kom Marie från eskilstuna kuriren och vi la upp vårens och höstens annonsering. 
Nu ska jag hem och krama om min karl, hoppas att han slängt ihop en god middag så jag kan ta med matlåda imorn ;) 
Vill ni se några av nyheterna från Rydéns jag beställde? Jaaaa såklart ni vill, dem kommer här! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0