Söndag

Sista gästerna gick vid halv ett kvällen innan och Junia var uppe till dess (?!) men det hindrade inte henne att slå upp sina blå vid kl 08. 
Vi låg kvar och myste i sängen, sen röjde vi undan. 
Mary, Sam och barnen kom över. Även Jonn och åt rester från gårdagen. Lika gott ;) 
Kim åkte sedan iväg och lämnade alla saker vi lånat och jag och barnen var hemma och sorterade kläder. 
Ska ge bort massor! 
Så nu är sommarklänningarna framtagna till Mexico. 
Min mamma fyllde år igår också. Men vi firade inte, hon och jag ska iväg imorgon och bli ompysslade av Elsa och Elin på odenplansskönhetscenter. Det får hon som present från mig och familjen. 

Jepp hörrni, sista veckan. Sen drar vi! 
Ciao! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0