Dagen

Så var fredagen slut. 
Idag har vi hunnit med massor
Vaknade vid 07, men låg och drog oss o sängen till 08 iaf. 
Kim åkte och storhandlade med min mor vid tio. (Det är dem som står för maten imorgon kväll) 
Jag och barnen var hemma men de slocknade båda två vid 11, efter de hade badat, så då hann jag röja lite. 
Tvättstuga, Kim har hämtat bilder från Schulte, sen gick jag ut med Mary och barnvagnarna i det underbara vädret. Strålande sol och yes vilken energi man fick. När vi var borta var Kim hemma med Junis, Matilda och Oliver. 
När vi kom tillbaka följde alla kids med Mary hem, så jag, Kim (och Alicia då) kunde uträtta lite inför morgondagen. Vi köpte vin, bestick, vinglas, hämtade ut saker som jag beställt från nätet, hämtade stolar, pallar.. Allt som behövs till kalasmiddagen! 
Sarah och Åsa har också hjälpt till med paj och tårtor. 
Tack! Tack! är så bortskämd av att få hjälp! 
Junia var kvar hos Matilda och Oliver till kl.20, då deras film var slut, så då gick jag över och hämtade henne. 







Min karl bjöd på rostas, grönsaker i ugnen och brandysås 
Vi satt uppe länge och pratade om allt. Näst sista helgen vi sitter här, i vårt kök, omgiven av våra saker. Vi flyttar när vi kommer hem från Mexico. 
Skräck-blandad-förtjusning. 

Imorgon är en stor och rolig dag för våra tjejer, och jag hoppas det blir en kväll vi sent kommer att glömma. 
Hörs imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0