Åhh

Nu bara längtar jag efter att få komma iväg! När man går med dubbelvagn på dessa oplogade trottoarer och snön förstör hela fejset (skulle ju inte spela sån stor roll om man bara skulle hem efter) sen så när dem plogar så blir det skyhöga vallar så man kommer ju inte över till andra sidan. Inte ens på vissa övergångsställen. 
Ja, då tänker jag, skitsamma om två ynka veckor sitter vi på planet och förhoppningsvis är detta ett minne blott när vi kommer hem igen den 3 mars. 







Vi åker till Playa Del Carmen och bor på femstjärniga Barceló Maya Caribe. 
All inclusive där ingår allt man kan tänka sig. 
Junia är anmäld till Bamseklubben och där tror jag hon kommer ha superkul! 


Kommentarer
Postat av: Nina H

Ser härligt ut! Blir roligt att se bilderna från resan sen.

Svar: Visst gör det!
Blir säkert så att jag slänger in blogginlägg därifrån annars glömmer man så lätt vad man gör om dagarna
:)
emelie

2015-02-03 @ 22:25:13
URL: http://www.ninasfina.blogg.se
Postat av: Nina H

Det gör du rätt i! Jobbigt att ligga efter med för mycket bloggande också.

Svar: Ja man vill ju kunna gå tillbaka och minnas!
emelie

2015-02-04 @ 12:06:07
URL: http://www.ninasfina.blogg.se
Postat av: Lisa

Låter helt underbart!

Svar: 😍 Jaaaa!
emelie

2015-02-04 @ 13:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0