Söndag

Sååådär ja! Då var julen undanröjd på jobbet. Finns ingen bättre jobb- känsla! 
Nu får de anställda fria händer att skylta om och göra "vår-fräscht" i skyltfönstren nu när jag åker bort. 
Lite spännande och se resultatet! 


Väldigt tomt... Första snön singlade ner idag och jag tycker det är supermysigt. 
Hoppas att det fortfarande är snö när vi kommer hem! 

När jag kom hem blev jag bjuden på en jättegod middag 🙌🏼

Nu sitter Kim och leker med sina nya julklappar som han har köpt till sig själv. En iPad och en bärbardator, han tycker tydligen att han har varit snäll iår 😉

Jag har inte börjar packa än, så imorgon ska jag spendera hela dagen till att tvätta och packa åt mig och tjejerna. 
Kim får packa sitt. Så snäll är jag faktiskt inte! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0