Sakta men säkert

Tja. Onsdag idag. Efter jobbet stannade vi kvar för att fira Sofi lite i förskott (hon fyller 30 på söndag) 
Albin och Maria hade bakat så mycket gott och Albins tårta var skitsnygg! ;) 

Imorgon kl 08 (hatar verkligen att jag ska behöva gå upp 06.30 imorgon!!!!) så har vi möte med revisorn samt Eva, som sköter vår bokföring. 
Trodde först att vi skulle gå igenom bokslutet men nej, det får bli i januari när vi kommit hem från Thai. 
Skulle helst av allt vilja sova. Åh Gud vad skönt att få sova en hel natt och en hel förmiddag. 
Även fast barnen är underbara och sover bra på nätterna så är det alltid något som händer. Tex alicia hittar inte nappen, nån är törstig, någon kommer upp och vill sova emellan oss, junis är kissnödig m.m. Nu händer ju inte allt varje natt, men det händer alltid något, och såklart att man börjar känna nu när man har gått in i jobbet 150% (alltså 50% mer än normalt) att man är jäkligt trött. På riktigt, jag är sliten, ge mig ett mörkt rum och en säng så kan jag lätt sova en vecka, bara inte nån kommer å stör mig. 
Ett dygns timmar är alldeles för få om du frågar mig. Jag vill så mycket. Jag har visioner om livet som jag så gärna skulle vilja påbörja om bara tiden fanns.

Äh sova var det ja! 


Nästa projekt, eller hur Kim?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0