En vardag

Försöker hitta romantiken i vardagen som bara har bestått av jobb de senaste veckorna. 


Igår kväll när jag satt i bilen påväg hem (ungefär kl 19) så ringe jag hem och frågade vad det blev till middag. 
Korv och makaroner fick jag till svar. 
Fyy vad tråkigt tänkte jag tyst för mig själv. Hungrig som en gnu för att jag hade skippat lunch. 
Så när jag kommer hem doftar hela huset kryddor och sånt!
Så jag kom hem till ett dukat bord, med fläskfilé i örtsås och morötter/söt potatis i ugn. 
Jag blev verkligen överraskad och glad! 


Så ikväll överraskade jag tillbaka med tapas. 
Gjorde parmarullar med Philadelphia och soltorkadtomat, köpte många olika skinkor, tryffelsalami, ostar, och så blev det skagenröra mitt i allt för jag vet att Kim älskar det. 
👌🏼
Små saker i vardagen som gör't! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0