Min önskelista

Okej, som vuxen och framförallt när man blivit förälder så är man inte prio att få julklappar. Men om någon (tex Kim) får för sig att köpa något så kommer min önskelista här: 

Ljusstakar från Klong "gloria" i mässing. 


Ljusstake "kulan" från svenskttenn

Ljusstake "vänskapsknuten" från svenskttenn. 

Lösögonfransar från sweed


Natt -Serum från Estêe lauder

Serum från biotherm 

Clean klocka från Marc Jacobs 


Kabinväska från day birger et mikkelsen

Mobilskal från richmond & finch


Mobilskal från Malene Birger 



Inte så dålig önskelista va? Hehe.. 
Sist men inte minst önskar jag mig en helg tillsammans med Kim. Typ spaweekend eller något liknande. Skulle vara härligt att ha något att se fram emot i vår eller höst. 

Så tjingeling!! Nu måste jag sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0