Dagen då

Som jag misstänkte var det bokslutet vi skulle gå igenom imorse. 
Så ja, det drog ju ut på tiden. 
Men det är ju alltid kul att få det svart på vitt vad alla pengar går till och hur mycket vinst företaget gör. 
Vi bestämde även att vi skulle ta ut en utdelning detta år. 
Vi ökade omsättningen med ca 1/2 miljon sep14-augusti15. 
Och vi gjorde en helt okej vinst. 
Så bara att alla siffror visar plus är jag nöjd. Det är ju det vi strävar efter!!! 

Efter mötet mötte jag upp Nina för att åka till Elin på Odenplan för en stund avkoppling och bli lite fina inför våra resor. 
Men så ringde Kim mig vid 15 tiden och sa att han hade fått punktering på motorvägen och en bärgare hade kört honom till bilia i Solna och att det skulle ta några dagar att fixa till bilen (var väl något annat än bara punktering också) och han hade glömt sitt körkort så Nina var tvungen att skjutsa mig dit så jag kunde visa mitt körkort så Kim kunde få ut en hyrbil att ha så länge.
Så ja, känns som jag inte gör något annat än stressar runt överallt. 

Kom hem sent (vid 18) och hämtade barnen hos mina föräldrar. 
Tack och lov att vi har dem! 

Nu på kvällen har vi kollat på missade julkalenderavsnitt (bara jag och Junia som tycker att årets kalender är bra?
Har bara hört negativt... 

När Kim nattade barnen har jag slagit in julklappar och placerat dem under granen. 
Bara 1 vecka kvar!!! 😍😍

Ja och eftersom dagen blev helt konstig glömde jag bort att åka och hämta ut ett paket samt åka till ekonomiljus för att hämta beställningar. 
Får väl se om jag kan klämma in det imorgon innan jobbet. 



Kommentarer
Postat av: Nina H

Nej då! Jag och pojkarna kollar också på varje avsnitt med glädje. Första kalendern jag själv gillat också och följt. Första två avsnitten tyckte jag var ganska tråkiga men sen blev det bättre och bättre!

Svar: Precis så tycker jag med!
emelie

2015-12-17 @ 23:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0