Augusti 2015

Lasse och Åsa kom en vecka till Kaly och sedan hälsade Sarah och Daniel på och bodde hos oss en vecka. 






Vi gjorde massor, åkte till kos och gick på vattenlandet, gjorde egen fikon marmelad, åt massa gott, gick på beachparty, lagade mat och spelade Chicago och plump varje natt😅😍😂




Sedan avslutade jag semestern med 5 dagar ensam med Junia och mamma. 

När jag kom hem möttes jag av tråkiga och jobbiga nyheter. 
Många jobbiga och långa nätter med mycket grubblande. 

Innan sommaren tog slut hann jag, Cecilia och Sarah ta med sig kidsen och drog till grönan. Hade sååå kul!

Innan augusti var slut hade jag ordnat en rekryteringsannons och inventerat 10.000-tals produkter tillsammans med mitt team! 😅 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0